Merhaba ilk başta devlet hastanesinde 526 olarak öğrendiğim beta özel hastanede 518 olarak çıktı. Doktor 1 gün sonra istediğinde 648 olmuştu çünkü.Fark edermi değerler? Anlamadım özel hastanede fark ediyormu çünkü devlet hastanesinden istediğimde keyfi yapmadıklarını söylediler.