Evde yeterli alanım olmadığından bi de ilk etapta oda yapmayı düşünmediğimden kendi şifonyerimin iki çekmecesini bebek için boşalttım çeyizlikler vardı hurçlayıp kaldırdım. Çeyizime ikea üç çekmeceli şifonyer aldırmıştım içine organizerler koyup ilk 3-4 ay kullanacağı her şeyi sığdırdım kademe kademe yerleştireceğim kıyafetlerini. Daha sonrasında giyeceği örtüneceği ne varsa onları da yatak dolabımda raf açıp yerleştirdim. Şimdilik sığdık diyebilirim ilk bir yıl için hemen hemen bütün ihtiyaçlarını aldım zaten eksiğimiz yok denecek kadar az bu şekilde idare edip 2 veya 3 yaştan sonra oda yapmayı planlıyorum inşallah. İkeanın çekmecelileri güzel oluyor yani 3lü 4lü 5li çekmece şeklinde şifonyerler var onlinedan bakın isterseniz ölçülerine göre her türlüsü iş görür çünkü