edda3636 merhaba ☺️ ben 2.yi spinal oldum, panik atağım var demiştim doktıruma, tamam hallederiz onu dedi, bebek çıkamadan benim panik atağım tuttu bi iki dk konuşturarak oyaladılar, bebek çıkar çıkmaz sakinleştirici verdiler, tüm operasyonu kesit kesit hatırlıyorum, gerçekten çok etkili hiç endişe etme 🙏