myavocado Evet, onu bana da dediler ama doktorum istemedi. Her anı yaşamamı istedi, öyle de oldu. Zaten bebek çıktıktan sonra o dedikleri şeyi siz kendiniz istemiyorsunuz, yatıp rahatınıza bakıyorsunuz 😂 Size verebileceğim tek tavsiye başınız ağrımaması için ameliyat sırasında çok oynatmayın. Birde iğne vurulurken kesinlikle kendinizi kasmayın, tamamen gevşek bırakın ve inanın sadece sinek ısırığı gibi birşey hissediyorsunuz. He birde olmazsa olmaz ameliyattan sonra bol bol kayısı hoşafı için. Afedersiniz gazı çıkarmam ve tuvalete gitmem bir kaç saat içinde gerçekleşti. Hiçbir şekilde başım ağrımadı, midem bulanmadı 💐