Tugce_12 genelde aileyi almıyorlar. Eger sıkıntı yoksa gitmeyin ozele goz dr gıdın. Benim kızımın gozune islem yapıldı. O yüzden mecburen takibe devam ettim. Her defasında damla verip aldılar aglama sesi geliyr. Ozele gidyrdum hep ben, onlar beni devtele yonlendırdı cihazlar dqha ıyı diye. Kızım 2 bucuk yasına kadar devam ettim takibe sımdo ıyı cok sukur