Merhaba kızlar,
Bundan 2,5 ay önce rahim filminde yarım rahimli olduğumu öğrendim ve doktorum tüm batın ilaçlı mr çekilmemi istedi. Şimdi yarın Mr randevum var ve regl 9 gün var. Her ihtimale karşı bugün kan testi verdim ve beta 0,06 çıktı. Gebelik yok bu değere göre fakat yükselebilir mi ? Yarın randevuma gitmeli miyim ? İlaçlı mr olduğu için çok tedirginim. 😔