Babybili Arkadaşlar ben Büyükçekmece Kolan a gidiyorum ama hastanenin yenidoğan ünitesinin yetersiz olduğunu öğrendim. Beylikdüzü civarında hangi hastaneyi önerirsiniz?
Aliiss Babybili Beylikdüzü kolanı hiç önermiyorlar görümcem yaklaşık 1 ay önve Medilife da doğum yaptı herşeyden çok memnun kaldı
Burcuveburcum Babybili Beylikdüzü Medilife bütün doktorlar gayet iyi ben orda Doğum yaptım kızıma temiz de👍🌸
Babybili Reyap hastanesini de çok kalabalık olduğu İçin doktorlarla Doğumda sorun olabiliyor diye duydum ama doğruluğunu İnan’ın bilmiyorum
Deletedmom308 Babybili Reyap hastanesi kalabalık bi hastane değil.ben Mesut bey e gitmiştim.memnun kaldım.hastane çok büyük ve çok temiz
_RainBow Babybili bende reyaptayım başından beri hiç kalabalığa denk gelmedim ama medilife esencan baya yoğun olarak duydum esencana çok yakınım ama gidesim gelmiyor oraya
FatmaOrhan Babybili esencan önerilecek bir hastane değil olaylı bir hastane benim eşim o hastaneye grip için bile gitmez 😬
Svg Merymery2233 bende en başından beri Levent beye gidiyorum kendisini seviyorum da fakat erken doğum riskim var 34. Hafta da gittim 37. Hafta da kontrole gel dedi sürenin çok uzun olduğunu daha sık kontrol gerektirmez mi acaba kafamı karıştırdı.