Dün doktora gittim 35 haftalıktım lakin bebeğim bir hafta ilerideymiş şuan 36cı haftaya girmiş bulunmakta. Bu haftalarda amniyon sıvısı 9.3e düşmüş,bir ay 10 gün önce baktırdığımızda 12.5 di. Doğum sezaryen olacağı için doğuma kadar 3 hafta 4 günüm falan var, o zamana kadar 5lere iner mi acaba? 5den aşağı tehlikeli diye biliyorum doktor da çok aşağı değil sende,ama bolca su iç dedi,bi de ilaç yazdı.İlaçlar da baya pahalı sadece bol su ile şu 3 haftayı atlatayım diyorum,ne düşünüyorsunuz?