Aynı durumu bende yaşıyorum , son 16 gün gösteriyor. Bol bol su içiyorum , gece sık sık lavobo için kalkıyorum ellerimi yıkarken canım acıyor resmen , gündüz bir nebze ağrısı daha az. Gözle görülür endişelenecek bir şişlik görmediğim için doktora başvurmadım çünkü ayaklarımda da sırayla ödem ve ağrı oluyor. Soğuk su altında tutuyorum biraz iyi geliyor