Arkadaşlar bir şey merak ediyorum. 24 gunluk bebegım var. Emzirirken bazen sütün çok geldiğini bazen de durdugunu hissediyorum. Yanı bebegın emmesınden bile anlasılıyor. Bazen bos bos cekıyor bazen agzında goruyorum. Emzırme boyle bir sey mı? Bende mı sorun var. Bir memeyı emerken dıgerınden sut damlıyor. Aynı anda emdıgıne de sut gelıyo. Yanı ikisine birden sut gelip ikisinde birden bıtıyı sanki? Yani ben bebek emerken duzenlı agzına sut gelir sanıyordum oyle degıl mıymıs? Bilen biri beni aydınlatsın lutfen? Mama destegı yapıyorum cunku ve mama verdıkce İcim rahat etmiyor sanki 😢