tatlibebegim_ MelodyFairy ucundaki iğne bi işe yaramaz ki canım içinde ilaç var mı kalemin, kalemin içindeki sıvılı ilaç bittiyse çöp oluyor zaten bitmiş ise işe yaramaz artık iğneler yanına fazladan yedek konuluyor
tatlibebegim_ MelodyFairy içinde su gibi bişey olcak işte doktor sana tek 450 doz mu verdi kalem oda bi kaç gün gidiyo zaten
tatlibebegim_ MelodyFairy o 450yide sen kullanmışındır zaten canım sana yetmiştir doktor senin yumurtalıklarına göre ayarlayıp veriyo çünkü içindeki ilaç bittiyse işe yaramaz at gitsin, fotoğraf at istersen bakayım
Hevidar01 MelodyFairy MelodyFairy nasıl tedavi oldum canm ben ilk defa kullanıcam yumurta geliştirmek için sonra çatlatma iğnesi olucam
tatlibebegim_ MelodyFairy o yazan değil canım içinde sıvı olcak ucu nasıl görülmüyo mu cam gibi bişey olcak onun içinde
tatlibebegim_ MelodyFairy dediğim gibi bitmiş canım at gitsin bida kullanılmaz zaten , yanındaki iğneler yedek uçlar bende de bir sürü artmıştı
MelodyFairy Hevidar01 ben iğnelerimi doktoruma yaptırdım hafta sonuna denk gelen günlerinde de acilde