Merhaba kızlar 25 de doğumum var çam sakurada yapicam inşallah sezaryanla 5 sezaryanim olcak inşallah ama korkularım var nasıl ilgileniyorlar sontayi ameliyattan öncemi takıyorlar burda bı kaç kişiden duymuştum önce diye odalar tek kişilik mi ayrıca bilgi verin lütfen karnı bastırıyormi ameliyatta nasıl davranıyorlar kafamda deli sorular işte