bsruynk aynı şey bende de var yaşnız bende bayadır var 2 ay falan oldu enfeksiyondan oluyor o idrar yolu enfeksiyonunuz vardır oda akıntı ve sulanma yapıyor hatta kötü koku oluşturuyor daha evvel 2 kere tek kullanımlık toz verdi doktor onu içtim bir gün fayda etti ger deavm etti bende 38+2 yim şimdi adet sancısı gibi ufaktan sancılarım da eklendi