Sumruhazal kükürt sabunu kullanıyorum ama daha cok kasındırıyor. Sirkeli su, papatya suyu, kül suyu hepsini deniyorum asla 10 dakikadan fazla iyi gelen birşey yok. Doktorların tek söylediği sabret demek oluyor nasıl sabredicem bilmiyorum bu yüzden günüm gelmeden doğuma girmekte istemiyorum 😢