Leyla988 İyi akşamlar kızlar benim sol kasık pıt pıt atıyo o ne öyle 9 haftalık hamileyim bebek olmaz inanmıyorum daha çok erken ama o pıt pıt atan ne öyle tüm insanlarda oluyo yoksa sadece hamilelerde?😂 İlk hamilelyim tecürbesizim🥲
zynepyldrm16 Leyla988 bağırsak hareketlerin olsa gerek ☺️ 9. Haftada hareket hissetmeniz mümkün değil ☺️
Buse344161 Leyla988 benimde atıyordu o haftalarda çevremdekiler bebek yerleşiyor ne tarafta atıyor falan diye soruyorlardı😂 bilemedim ne kadar doğru birşey bağırsak hareketi de olabilir bebekte 🤰💁♀️😂
Ayshes20 Leyla988 benimde 11 haftalık bazen pıt pıt hareket hisseder gibi oluyorum bu günlerde ama cok erken daha sanmıyorum sende ki de bende ki de gaz hareketleri bacı😆
Merveya Leyla988 ilk gebeliğinse hissetmen zor. Oraya odaklanıyorsun ya hareket gibi geliyor aslında normalde de öyle oluyor :)