Pharmgirl bende yapisiklikta vardi 2. Sezaryende doktorum dediki perdeni temizledim artik erken dogum yok sonra doktora gittim hsg çekildik doktor dediki perdenin bir kisimini falan almiş olabilir ama perde duruyor sezaryanda alinmaz zaten yanliş islemden dolayi rahim yapışmış dedi hem rahimi açtı hem perdeyi aldi ama riske atamam seni dedi rahim agzi acilmayla gelmişsin dedi 6 hafta sonra serklaj dikis atilacak insallah bu sefer olur