irembolat kızlar hamileyken kabızlıga ne iyi gelir bilen varsa yazabilir mi? yarın 5. haftam hamileligimden önce hic kabızlıgım olmazdı hamilelikte oluyormus ama benim cabuk mu basladı anlamadım ya da yemek yeme düzenimi degistirdigim icinde olmus olabilir
Serife22 irembolat ben 21.haftaya giricem benim hic olmadi bol su ic bence o iyi geliyor benimde yediklerimden ve su icmemden kaynakli olmadim bence yoksa bende duydum cevremden oluyormus.
Bebekk38 irembolat malesef hamilelikte genelde oluyor… Bende o haftalarda sürekli kayısı hoşafı kaynattim dolaba koydum günlük 2 3 kase iciyordum faydası olmuştu.. kuru kayısı yiyordum.. inşallah sana da faydası olur birde hosafa çoğunluk pekmez koyuyordum şekeri az atıyordum benim demir ve kan oranım düşük olduğu için
xhbgns irembolat Sabah aç karnına saf zeytinyağı için (özellikle marketlerden vs almayın (şu bilindik markalardan bahesiyorum) organik olsun asit oranına dikkat edin) Kuruyemiş ve kuru incir tüketin Sebze ağırlıklı beslenin ve bol su için (patates kabız yapar uzak durun bir süre pirinç de aynı şekilde)
Cagla-2434 Kayısı yiyin sabah aç akşam yatmadan 2 güne düzelmişti benim . Biraz erken başlamış ins kısa zamanda düzelir
Cagla-2434 irembolat olabilir zamanla düzene girebilir . Muz da kabızlık yapar derler eğer + olarak öğün e eklediyseniz onu da şimdilik yarım a indirebilirsiniz . Doktora gittiğinizde mutlaka söyleyin belki rahatlatıcı bir ilaç bişi verir
Zelihapekr Hamileliğiniz erken dönemi olmasaydı doğadanım kayısı çayını için kahvaltıda derdim ama erken dönemlerde doğru olmaz bu çaylar. Ben şu an her gün kahvaltıda içiyorum çok iyi geliyor.
Mom89_ Benim de tam tersi afedersiniz günde ⅘ kez büyğk abdeste çıkıyorum idrarı saymıyorum bile 😂🤷🏻♀️
hakinh Bu ara kahvaltıda yulaf ezmesini sütle pişirip içine kuru kayısı koyuyorum. Her gün bir bardak kefir içiyorum mutlaka. Bir de kayisi yiyorum. Bu duzend eoluxna daha rahat çıkmaya basladim tuvalete.
Zey__23__ irembolat ayy çok zor oluyor ya ben ne çektim kayısı incir erik hepsini yedim yok sonra kendiliğinden geçti benim orta zamanda olmuştu sizin biraz erken başlamış bol su için bi de bamya yemeği çok iyi geliyormuş onu denemedim 🫣
poyrazege1503 irembolat bende yaşadım 12. Haftama kadar kefir ictim doktorumun tavsiyesi üzerine meyveli alma ama sade kefirin içine meyve katıp içebilirsiniz dedi öyle yaptım ve iyi geldi onun yanında bol yeşillik tükettim ve su