bykarakan kızlar benimde regl 5 gün gecikti, normalde gecikmez. İlk 3 gün regl olacakmışım gibi ara ara hafif hafif kasık ağrılarım oldu göğüs hassasiyeti oldu şu an sadece göğüs ucu hassasiyetim var bugün test yaptım negatif :( acaba kan versem mi diye düşünüyorum ama bilmiyorum bu saatten sonra pozitife döner mi. Güzel haberlerinizi bekliyorum kızlar sonuçları buraya yazın🫶🏻