Kutsal_koc bir de sağınca sütünün ne kadar çıktığına bakma, önemli olan uyarı göndermek. Bence şu an memeyi tutturmaya odaklanmalısın. En önemli şeylerden biri çok acıkmadığı zamanda meme vermek, yoksa sabredemiyor biberonun da hızına alıştığı için. Ben de aynı şeyleri yaşadığım için söylüyorum. Benim bebeğim de 10 gün sonra 2 aylık olacak yani haftamız da aynı. Ayrıca prematüre ve emmesi çok zayıf. YouTubedan videolar izlemiştim 5.aydam sonra memeyi tutturup sütünü artıran olmuş. Biz daha yeniyiz elimizden geldiğince başaracağız inşallah 🌺🌺