KlncA MeltemAsel ben Konak Sedat beye gidiyorum. Ablam 1,5 sene önce Reyhan hn ile doğum yaptı şuanda da giden arkadaşlarım var
KlncA AlininAysesii Adatıp ta yılbaşında değişmiş 500 lira zam koymuşlar arkadaşım söyledi. Konakta henüz değişmedi ama pazartesi tekrar bi sorucam
Flora34 Fiyatları bende merak ediyorum. Hep devlete gittim ama memnun değilim. Doğumu özelde istiyorum
AlininAysesii KlncA Bu arada ben soramıyorum şu an Sakarya’da değilim, doğuma oraya geleceğim inşallah, o yüzden burdan bilgi alayım dedim
KlncA AlininAysesii aynen daha bu hafta konuştuk normal doğum 2250 idi 2750 oldu dedi. Muayene ücreti 80 den 110 çıkmış. Ay konağa zam gelmeden ben de bi doğursam ne iyi olur
AlininAysesii KlncA Yaa Konak daha uygundu adatıpa göre ben öyle hatırlıyorum, ekstra normal doğumda epidural isteyince +400 tl ödüyürduk değil mi yanılmıyorsam? 2300’dü sanırım normal doğum.
KlncA AlininAysesii benim bildiğim normal 2500, sezeryan 2300 dü cnm epidural da dediğin gibi 400 lira ama pzt yine bi sorayım
AlininAysesii KlncA Evet evet haklısınız ikisini karıştırdım ben. Adatıpta epidural+Doğum 5000’di değil mi?
KlncA MeltemAsel ablam memnundu ilgili canayakın bi kadın. 2.doğumuydu ilki sezeryan olduğu için bu da planlı sezeryandı