Zeyyno_ evet ağrım geçti bugün kontrolde doktoruma söyledim ve baya garipsedi hastaneye gitmememi.. hemen gelmelisin böyle durumlarda en azından bir nstye bağlanman gerekirdi dedi bugün ki nstde de ağrılarım çıktı zaten şuan takipteyiz herhangi bir durumda tekrar hastaneye geçeceğiz