2ci bebegi bekledigim zamanlarda oglumun o donemlerini hatirlamam iyi olmadi acikcasi😂bende cok gecdim o yollardan sizi anliyorum.ama farkina varinca kendime su soruyu sordum suan ofkeli,sabrsiz hissetmem oglumla ilgilimi?hayir.icinde bir suru dis etkenler vardi.bunlar hemen anlasilacak basit seyler deyikdi daha derinde toplanmis nedenlerdi.mesela iyice dayanilmaz hale geldiginde oglum artik sakinlesmiyorsa onu oldugu oda da birakib baska odaya gecib biseyle mesgul oluyordum.tabi pesimden geliyordu😄ama oyalanacak bisey buluyordum kendime.ya sakinlesinceye kadar yada sakinlesdirecek bir cozum bulana kadar konusmuyordum.