Symnr166 büyük ihtimal dikişin açılmış benimde başıma geldi maalesef doktor kendi kendine kaynar dese inanma kaynamıyor ben 1.5 ay bekledim enfeksiyon kaptı farklı bir doku oluştu ilişkiye giremiyodym sonunda doktora gittim tekrar o dokuyu kesip dikiş attı öyle iyileşti yani acılmıssaa Suan tazeykentekrar dikiş attırın beklemeyin