Tuyu1 Merhaba arkadaşlar 18 haftadayım ama bir hafta başım ağrımıyorsa diğer haftanın cumartesi geceden başlayıp pazar akşama kadar geçmeyen bir baş ağrısı parol asla geçirmiyor çokfenayım hiç başına gelen var mı acaba
Mervekaram22 Tuyu1 ben canım hamileliğim boyunca çektim yanlış hatırlamıyorsam 4 ayın sonunda geçti ama ara ara olduğu da vardı 😒
Gamze_dn Tuyu1 tansiyonumu olcuyormusun cnm sen.Bende tansiyon var ve kac gun bas agrisi cekiyom bir ogrendimki tansiyonum yukseliyormus ondan .
hamileyimkiben Tuyu1 benimde aynı 16+5 iz sürekli bi baş ağrım var arka tarafta sabah ağrıyla uyanıyorum meğer tansiyon düşüyormuş 8/4 9/5 10/6 .. yükseltince ağrı gidiyor kimisinde de yükselir ağrırmış dr düşmesi normal yüksekten korkarız demişti
DeryArenn Tuyu1 Sizin haftalarınızda benimde felaket baş ağrılarım oluyordu nabarsam yapayım geçmiyordu o dönem 1 kutu parolu kesin bitirmisimdir migren taşı aldım çantamda onla geziyordum o bana gerçekten iyi geldi bence deneyin 😇
Tuyu1 Gamze_dn daha öncedende ağrıdığında 11-7 çıkmıştı hastaneye gittim normal demişti sürekli ağrımıyor ama ağrıdığı zamanda fena vuruyor
Tuyu1 hamileyimkiben benim erkek doktorum 13-14 ler olursa riskli sıcaklar da yapıyor fazla su içmemende baş ağrısı olabilir dedi ama işte bilemiyorsun ki istanbuldayım feci bir sıcak var
Giiizem Bol su için canım belki susuz kaldıgın içinde agrıyo olabilir hamilelikte çok suya ihtiyacımız oluyo