busecnyt0108 Merhabalar geçen hafta bir kızımızın olacağını öğrendik ilk gebeliğim Şuan 17+2 yiz hareketlerini henüz hissetmedim normal mi
Gamze_dn busecnyt0108 ikinci gebeligim cnm 19 haftalik hamileyim ve oyle hareket hissetmiyom kendi kendime korkuyom ama normldir belki evham cok yapıyoruz.
Basakcum busecnyt0108 Özellikle ilk gebelik için aşırı normal. Benim 2. Gebeliğim olmasına rağmen yeni hissetmeye başladım. 19 dayız.
Cimenn1223 busecnyt0108 20 de hisseden de var canm bunun ilk gebelikle alakasi yok kimisi 4.ye hamiledir 20 de hisseder kimisi 1.ye hamiledir 16 17 de hisseder tamamen vücut yapinla alakali bir durum herkeste bir olucak diye birsey yk ilk kizimi 16 haftalikken hissettm 2.kizimi 17.hafta da hissettm 20 de de hissede bilirdim evham yapma eli kulagindadir
busecnyt0108 busecnyt0108 ya etrafımdaki herkes soruyor hissetmiyor musun diye bende kafamda kurdum baya Allah korusun o yüzden sizlere danışmak istedim
2baby1mom_ Gamze_dn benim de 19 haftalık ilk gebeliğim doktor kız çocukları biraz yavaş ve geç hareket eder merak etme dedi sizinkinin cinsiyeti ne
Aleynaz06 Ben 18. Haftadayım ben de hissetmiyorum maalesef, ilk gebeliğim. Sanırım biraz kiloyla da ilgisi varmış. Çoğunlukla 20. Haftalarda hissediliyormuş. Sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım 🙈🩷
Zeyciikk @busecnyt0108 benim de ilk gebeliğim 19+4te hissettim ilk defa☺️ 22.haftaya kadar normal diye biliyorum
busecnyt0108 Zeyciikk kendimi kasmıyorum artık ne zaman olursa döktürün normal diyor ilk gebelik olunca hayırlısı diyeyim bende artık
fairytale_ busecnyt0108 çok normal canım kız bebekler bıraz daha hareketlerı gec hıssedılıyor dıye duymuştum
busecnyt0108 fairytale_ bende öyle duydum da şu aile büyükleri dediklerimiz yüzünden binbir türlü düşünceye kapıldım ama bir nebze de olsa attım sıkıntılarımı bu post sayesinde