Kızlar bugün şileye gittik ve aşırı dalgalıydı. Çok sert çarpıyordu, ben her dalgada sırtımı döndüm karnıma gelmesin diye. Epeyde yoruldum şuan yürürken alt tarafa sanki igne batırılıyor tuhaf bir acı geliyor. Ayaklarım hep şişti, her tarafım yandı. Bebegime birşey olmamıştır değilmi kızlar :( 19 haftamdayım