Merhabalar bir sorum olacaktı ben normalde özel bölge mi ağda yapardım geçen sene mart ayında doğum yaptım o süre içerisinde ağda yapamadığım için jiletle yaptım ve kıl köklerim çok sertleşti şu an tekrardan 2 aylık hamileyim ağda yapmak istiyorum bebeğimin etrafında kanama alanı var yaptırmam sıkıntı olur mu sizce çok ağrı yapıyor mu