Balm0990 Burçin hanıma gidiyorum ben de. Tatlı, cana yakın bir kadın. Her zaman doktorları yerinde bulamıyorsunuz tabii, ben son iki gidişimde asistanlarla muhatap oldum. İkili tarama verdim geçen hafta ama randevulu gitmiştim o yüzden bilemedim nasıl olur 🤷🏻♀️