Drfatma ben atıştırmalık olarak dilekçeye yazmayı hiç düşünememişim ama kraker falan alınabiliyormuş bulantım var deyip.. ben sınıfta tektim o yüzden gideceğim zaman görevlilere söyledim birlikte gidip geliyorsunuz ☺️ ama sınıfta 2-3 kişi olursa da el kaldırıp yine söylenir diye düşünüyorum çünkü lavabo ihtiyacı serbest