Kızlar korkuyorum biraz düne göre bugün daha çok kasılmalarım olmaya başladı.. 33. Haftadayim beni belki bilen bilir erken doğum riskim var bebek aşağı yerleşmiş dedi doktor bu durum hemen hemen 3 haftadır devam ediyor geçen hafta kontrol vardi 5 cm daha aşağı düşmüş dedi doktorum.. Kasılma dediğim şunlar karnım bir anda sertlesiyor ama heryeri semsert oluyor ve bebek tamamen toplanıyor karnım yamuluyor karnımın birtarafi sipsivri oluyor Bu olurken belime ve kasıklarıma vajinaya doğru adet sancısi gibi bir sancı giriyor ama nefesim kesiliyor daha sonra birşey yokmuş gibi karnım geri yumusuyor. Gurbetteyim burda Kimim kimsem yok eşim de nöbette Teyzemgil vardı burda sadece onlarda memlekete gittiler 1 hafta sonra gelecekler Tek başıma ne yapacağımi şaşırdım