Tugcez Benimde sırt ağrım var 3 haftadır 32 haftadayız . Sağ taraflı tam sırt mı desem kaburga mı desem bilemiyorum . Ayakta kaldığımda ya da oturur vaziyette çok duramıyorum işkence gibi , tarifi kramp gibi bir şey geliyor ve uzanmadığım ya da yatış pozisyonlu yatmadığım sürece geçmiyor . İlk hamileliğimde aynı yerde araba yolculuğunda oluyordu . Şimdi daha kötü durumda magnezyum kullanıyorum ama bir faydası yok . Sanırım doğum yapmadan da geçmeyecek .