Iremkaskci7 Allah’ın izniyle geçer inşallah benimkiler de büyüktü çok moralim bozulmuştu bu yüzden sıvı istedi doktor 1.5 ay sonra gittim tekrar 2 kistim de geçmişti şimdi de simetrik değil dedi ona da takılmayacağım hamileliğimi zehir edemem takılsam da takılmasam da her şey olacağına varıcak o yüzden hamileliğin de strest yapma takılma bol bol ye keyfine bak 😘 eminim ki geçicek kendinizden emin olun bol bol dua edin