dorukayra ybulut canm ağır olmuyomu bende 200 mg kullaniyorm ama günde 2 defa oda bende baş donmesi ve uyku yapiyor
Enmutluannee Benimde kanamam olmadi hiç ama düşük riskim var diye vajinadan sabah akşam kullanıyorum 9+5 iz
Cansubatman burcuburcu korkular çok yüksek, yeni hayata alışabilecek miyim, beni ne bekliyor gibi belirsizlikler çok yüksek. Açıkçası bende doğum korkusu da başladı şimdiden. Ben esasen normal doğum istiyordum ancak normal doğumla ilgili hiç iyi hikayeler duymadığım için vazgeçtim. Sezeryana çevirdim kararımı. Sizin neler düşünüyorsunuz fikir almam iyi olur kendi adıma :)
Cimenkubi Bende kullanıyorum günde 2 kez lekelenme ve akşam da kanamam başladı dinleniyorum sürekli umarım Rabbim yardım etsin 🙏
ybulut dorukayra cok agir geliyor uyku ve bulanti yapiyor fakat doktorum dozu dusurmuyor cunku kanama yada lekeler hic gecmedi
dorukayra ybulut anladım cnm insalalhgecer biran önce .. benm kanamam yok çok şükür bikere oldu ondada progestan verdi doktor bide haftalik iğne yapiyorum
AytenFaruk Doktorum progesteron hormonumun düşük olduğunu söyledi progestan kullanmamı söyledi. 15 gündür kullanıyorum. 9 haftalık hamileyim. Ne kadar süre kullanacağım hiç fikrim yok valla her gün 1 tane vajinal olarak kullanıyorum.
Alparslan deletedmom41 ben kullanmıştım ama fitil olarak rahimden yani 2 hafta sonra kese üstündeki kanamam gitdi iyi geliyor ilac yani birde bu hapı agız yoluyla kullananlarda ciddi yan etkileri oluyomuş tanıdıgım yaşamştı.
Kamuran Herkese Merhaba, lekelenmem oldu benimde dün itibariyle bu sabah kontrol etti hap yazdı.Bu akşam başlayacağim. Sizden ricam kanama ne kadar devam ediyor böyle durumlarda? İlk gebeliğim de kalp atışı durmuştu,bu 2.gebeliğim. Çok tedirginim. 😔