Kızlar selamlar bugün 38.haftaya girdik öğlen saat 12.30dan beri vajene baskı ve ara ara karnın alt bölgesinde ağrılarım mevcuttu. Akşam 7de doktoruma mesaj attım durumu anlattım yalancı kasılma olabilir arası 15 20 dakikaysa dedi. Şimdi hafiften belime vurmaya başladı. Sabah oturduğumda karın ağrım geçiyordu şimdi otururken bile belimde sızı var. Suyum gelmedi nişanım da yok sizce pozisyon aldığı için mi böyle oluyor? İlk gebelik olduğu için bilemiyorum ne yaşadığımı yardım eder misiniz ?