Aleynaaal Kızlar 35. Haftamdayım yüzümde boynumda göğsümde et benleri çıkmaya başladı ve çoğaldı. Bu durum normal mi , gebelikten sonra geçer mi , kalır mı
Hulo2105 Aleynaaal bende de çok çıktı bi kaç kere kendi kuruyup düştü. Kimisi geçer diyor kimisi geçmiyor diyor inşallah geçer ❤️🩹
Aleynaaal Koalams göğsümde falan bikaç aydır varda ben çok takılmadım , giderek artıyo ve göz çevremde de çok arttı boynumdq falan gebelikten sonra geçtiğini yazan arkadaşları görünce rahatladım
buseyusuf27 Aleynaaal bnde 38e gırdm bnmde heryermde var karnımda bıle dopumdan sonra gecıyor kızımdada yasadım
miavega Hulo2105 Ay benim de göbek deliğimin içinde ve koltuk altımda çıktı. Hatta göbek deliğimdekini anlamadım ilkten pamuk falan sandım çıkarmaya çalıştım 😅😅😅 baktım yok bu pamuk değil 🤣