Berfincicek Kızlar bu hafta da bel ağrısı normal mi ya bıçak saplanır gibi ağrılarım oluyor,normal şeffaf akıntım vardı hep kokusuz renksiz birden o da kesildi azaldı bi korktum açıkçası var mıdır bir sıkıntı?
bera777 Berfincicek bende 18.haftadayim birden agrilarim felan olmaya basladi karnimda ve belimde agrilar oluyor
Aleynaz06 Berfincicek tam bu sabah ben de aynısını düşündüm. Akıntılarım geçen haftalara göre daha fazlaydı, azalma olduğunu farkettim. 18+5 im şuan. Normal sanırım
Berfincicek Aleynaz06 benimde öyle ya bi de henüz hissedemediğim için panik oluyorum ne oluyor diye ama akıntım azaldı arada bel ve kasık ağrısı oluyor ne bileyim hayırlısı inşallah