Esum48 Doğum sancısı , herkeste aynı belirtiyi vermeyebilir mesela benim önce nişanım geldi bir gün sonra sancılarım başladı . 2 . Doğumumda sabaha karşı kanama ve adet sancısıyla uyandım , sonra doğum olacağını anlamıştım . Doğum sancısı kademeli şekilde gelir ilk sancı dayanılacak kadar olur zaten anlıyorsunuz bunu . Belden karnınızın ortasına doğru aniden gelen ağrıyla ve karın toplaşması(kasılmasıyla ) belli olur . Sürekli ağrı olmaz geçer sonra tekrar gelir . Doğum yaklaştıkça düzen sıklaşır . Şu an 3. Hamileliğim ve kasılmalarım ve çok şiddetli gaz sancılarım oluyor . Eğer daha önce 2 kez normal doğum yapmamış olsaydım ayırt edemezdim sanırım insan telaşlanıyor normal olarak ☺️ sona doğru yaklaşmışsınız Allah yardımcınız olsun 🌸