AnlatmayaGerekYok
Kızlar 23 haftalık hamileyim 1 haftadır ayakkabılarım sıkıyodu. Sonra ağrı yapmaya başladı ayaklarım pazar gününden beri hem ağrı var hem şişme hem de üzerine tam basamıyorum. İşe gidip geliyorum neyseki servisle gidiyorum ama servise yürüyene kadar ağlıyorum resmen.
Kime desem hareket et yürü diyor iyi de geçen haftaya kadar zaten yürüyüş yapıyodum şuan ağrım var ayakta duramıyorum kimse anlamıyor. Napıcam şaşırdım çok erken değil mi şişme için. Daha birton eksiğim var bu halimle evde yemek yapamıyorum alışverişe hayatta çıkamam 😞😞