Mom89_ Ya bebegimi sallıyorum vs karnım taş gibi hareket etmiyor ışıkta tuttum yok nolur ne yapmalıyım karpuz vs de yedim ama ne yapabilirim acile mi gideyim 🥹🥹
FyA Mom89_ duş iyi geliyor , bide tatlı yiyin su için sol yana uzanın takip edin hala yoksa bi hareket acile gidin
Mervekaram22 Mom89_ sakin ol sessiz bir ortama geç uzan sırt üstü bekle hareket etmesini eğer halada etmiyorsa acil hastaneye git
ezgi-esk Sabahtan beri hiç mi hareket hissetmediniz eğer öyleyse panik yapmadan bi acile gidin zaten yeri daralıyor aşırı bi hareket etmez bu haftalarda ama her ihtimale karşı gidin
Ayse_2807 Lütfen durma hemen git lütfen son günler bebeğin yeri dar fakar ihmal etme hemen git doktora
Hulo2105 Mom89_ ben 1 saat hareket etmese korkuyorum eğer sabah beri hareket hissetmediysen hemen gidin haftan da ileri
1931 Mom89_ tatlı bişeyler yiyip sol tarafınıza yatın 2 saat içinde 10dan fazla hareketini hissetmeniz gerekiyor 10dan az ise acile gidin
_Mother_ Mom89_ acile gidin bence ne olur ne olmaz benimde kızımda o şekilde olmuştu nst de düzenli doğum sancılarım çıktı
Huda-27 Mom89_ eğer içinize şüphe düştüyse neden bekliyorsunuz ki hemen bir gidin hastaneye en azından sizinde içiniz rahat etsin burda vakit kaybetmeyin
Hatice5258 Mom89_ 24+6 haftaligim benimde durum aynı şuan karnım çok sertleşti agrım çok var ben uyandim uyanali hissetmiyorum hareketini doktor muayenesinde bile durmayan bebek sabahtan beri hareket yok bende mı gitmeliyim anlamadım. 🥺
Hatice5258 umrumdadegil acile gittim idrar kan verdim sonuc temiz dedi kadın doğuma yönlendirdi salı günü gitcem inşallah bişey yoktur sabahtan beri bi kere hareketini hissettim o da ufacık hastanede hissettim
Mavisevgim Hatice5258 daha önce tatmadigin bir şey ye yan uzan ve neden Salı gününü bekliyorsun doğum olan bir acile neden gitmiyorsun
Gebektos67 Hatice5258 farklı bir hsstaneye gitseniz daha sağlıklı olur bence. Kan ve idrar değil nstye ihtiyacınız var .
BerenGulce Hatice5258 Bu durumun kan ve idrarla ne alakası var acil şekilde nst bağlanması lazım salı gününü beklemeyin lutfen
Sedadvc Hatice5258 ağrı ve sertleşme devam etmiyorsa hareket olayını çok kafanıza takmayin. O haftalarda her hareketi sürekli hissedilmiyor çünkü. Benim düzenli hareketleri hissetmem 27 de başladı.