Mernana Kızlar 30+6 haftalık gebeyim motora biniyorum ben sürmüyorum ama eşimle beraber binenler bir sorun oldumu sizde motordayken kasılıyormuydunuz? Şimdiden teşekkürler hamişler 🥰
Neferut Mernana ilk 3 ayda çok bindim neredeyse her gün kasılmadığım icin sorun olmadı ama ilerleyen zamanları bilemem tabi 🥰
Niless- 37 haftaya kadar bindim eşim çok dikkatli kullandı ve kısa yolculuklar yaptık bi sorun olmadı ama olmayacağı anlamına gelmez çok tedirgin biniyordum bende mecbur kaldığım için :(
Mernana Niless- çok teşekkürler bizimde biraz mecburi gittiğimiz yer 15 dk umarım bir sorun olmaz benimde 🥰
Hatice5258 Mernana hamileliğimin başında düşük tehlikem varken bindim hiçbişey olmadı. Üstelik lekelenmem varken
Asmklc Mernana ben kendim elektirikli motorla ise gidip geliyordum arabamiz yoktu,birgun isten gelirken taksicinin biri duran trafikte kayip bana carpinca hamilelegimin ilk zamanlariydi uyari hissettim ve araba aldik bidahada binmem😂
Mernana Asmklc ay Allah korumuş gerçekten ☺️ Benimde son binmlerim sanırım kasıldıkça biraz tedirgin oldum buda bana bir uyarı gibi 😄
Aysenur_2022 Bizimde motorumuz var başından beri biniyorum şükür şuana kadar bir problem yaşamadık dikkatli gittik yavaş kullandı eşim ve kısa mesafelerde