Kızlar şükürler olsun Rabbime güzel hikaye yazmak banada nasip oldu
12 temmuz 9 buçukta yatışıö yapıldı genel damar açma lavma falan 12 de geldiler giderken hiç ağlamadım sadece okudum şalvar geçirdim ve tüm hamile bayanlara herkeze dualar ettim anestezi uzmanı geldi iğneli yaptı öle hiç korkulcak bişey yok sonra ayanı kaldır diye beni denediler kalmıyo dedim tamam olmuşsun dediler sonda takıldı ve doktorum geldi kızımı çıkardı çıkarırken biraz baskı oluyo tabi ama çıkınca oh rahatladım dedim üstümden yük kalktı veee güzel kızım o an dünyaşar benim oldu tabi yan tarafımda kızımı kontrol ettiler o an bn ona odaklıyım dikiş ı’m yapılıyor ama umrumda değil bitsede kızıma kavuşsak derdindeyim bi öptüm falan ara ara midem bulandı ama silerim hemen bi ilaç seruma geçiyor o an derin nefes alıp vermek rahatlatıyor tabi sonra üşüdüm biraz ve kızımın yanına gittim içimi ısıttı kuzum ara ara gelip aptı kesici ler yaptılar çok rahatladım bu benim ikinci sezeryanım ilkine göre aşırı rahattı kızlar Şükürler olsun duaşarın desteği ile ve hastanemden doktorumdan aşırı memnun kaldım kızlar şükürler olsun bizim ailemiz tamamlandı ve ben yeniden doğmuş ğibi oldum ilk gün gayret edin yürümeye biraz zor ama geçici 3. Güne girdim ara ara ağrışar olsada kızımın altını değiştirip kendi ihtiyaçlarımı görebiliyorum Allah’ım hepinize yardım etsin 😘