Ipek3152 34+2 de doğum yaptım gebelik zehirlenmesi geçirdim. Durumum ağırdı ve acilen ameliyata alındım. Ultrasonda 2200 gözüken kızım 1750 doğdu ama şükürler olsunki solunum sıkıntısı yoktu kalbi vs herşeyi normaldi 30. Haftamda ciğer geliştirici vurmuşlardı birde doğuma alınırken vurdular 3 doz olmuştuö onlarında etkisi var tabi ödemler gitti 1600 e düştü 1750 civarı olunca küvezden çıktık kontrol amaçlı 9 gün küvezde kaldı bende zaten üst katında 6 gün boyunca yattım doktorlar çıkarmadı. Kilosuna vs hiç takılmayın 4 kilo olanda küveze girebiliyor 3 kilo olanda kızımın yan küvezlerindeki bebekler 3-4 kilodalardı bizden önce girmişlerdi biz çıkarken hala küvezdelerdi. Birinin ciğerleri gelişmemişti biri sarılıktan yatıyordu yani Hiç belli olmuyor içinizi ferah tutun kilo belirli bir düzeydeyse zayıf bebekler daha çabuk toparlanıyor ben yaşar mı yaşamaz mı diye düşünüyordum ameliyata girerken narkozun etkisi geçince direk sorduğum kızım yaşıyor mu olmuş. 2 gün sonra yanına inebildim durumum baya ağırdı kalkmam yasaktı 2 gün boyunca. Şimdi 3 aylık 4.200 olduk bile İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız🫶🏻