Kızlar 2. Hamileliğim 19 haftalığım ama aşırı sinirliyim ya ilk gebeliğimde bu kadar değildi böyle sanki sinir küpü olarak geziyorum herşeye ağlayasım geliyor aşırı duygusallık var ah ah ilk kızım da 10.5 aylık 🥺 ay bunaldım nedense yazmakistedim sadece bu tarz duygusallık sinir hali yaşayanlar var mı 😅