Havva78 Sema125 vallahi canım tarif edilemez bişey içinde kıpır kıpır çok güzel bı duygu daha önceki haftalarda da aslında küçük hareketler var gibiydi ama sanki bağırsak hareketi gibiydi ama şimdi bebeğin hareketleri olduğu belli oluyo
Skck Ayse_2807 Oo çok normal ilk gebelikte 20 de hissettim ben ikinciler 16-17 hisseden var çok normal merak etmeyin
3458 Havva78 her zaman pozıtıf dusunelım benim doktorum 20 . Haftada hıssedersın demıstı . Rabbım sağlıcakla hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin 😇🙏
bhtrolcay Havvame12 çok ufak bi dokunuş gibi bazen üst üste yapıyo çok net anlıosun özellikle gece sakin biyerde uzandığımda daha hareketlerini hissediorum🥲