Bu postu sevgili siz annelerim ve anne olmak isteyen anne adaylarım için yazıyorum. İnsan ister istemez üzülüyor evet ne kadar üzülme diye teselli verilse de can bu nasıl dayanılır değil mi? Anne rahmine düşünce başlıyor annelik duyguları hisleri vs. Benim de bir evladım var 1,5 yaşında elhamdülillah 🥹 rabbim sizlere de en hayırlı olanı nasip etsin inşallah 🩷 silik bir çizgi ile ikinci gebeliğimi öğrendim kan’da çıktı ultrason da gözükmedi. Kesem gözüktü, bebek görünmedi vs derken 8+1′de gelişiminin durduğunu ve kalp atışını olmadığını öğrendim 🥹 onun için çok üzüldüm başıma böyle bir şey geleceğini tahmin bile edemezdim insan oğluyuz hepimiz ne değil ne olacağım demeliyiz. Allah bizlerden birşeyi alıyorsa bir bildiği vardır elbet belki hayırlısı buymuş demek gerekiyor ama ne kadar bu cümleyi kursam da kursağımda bir çok kelime diziliyor. Veren de o alan da o diyorum. Geçen hafta cuma günü kürtaj oldum bugün tam 10 gün oldu 29 temmuz da randevum var pataloji sonucum da çıkmış bakalım doktorum benim için hangisini hayırlı görecek eğer bir sorun yoksa bir adet sonrası tekrar istiyorum eğer var ise 2-3 ay dinlenmek gerekiyor. Demem o ki annelik o kadar kutsal ki Allah’ım el açanların elini boş çevirmesin rabbim hepimizi korusun evlatlarımızı da korusun inşallah 🩷 hep birbirimizin duaların’da olalım Allah hepimize hayırlı vakitte hayırlı evlatlar nasip etsin 🌸 bunu buraya yazarken bir duygusallık oluyor yine özledim cennet kuşumu izliyordur bizi bir yerlerden🥹🥹🥹 annelik çok kutsal hepimize nasip etsin Allah’ım. Moralinizi bozmayın rabbim ne zaman vereceğini bilir elbet sadece sabır ve imtihan diyoruz 😊😊😊 sizlere de dua ettigim gibi bana dua eder misiniz? İnşallah doktoruma gittiğim de bir sorun çıkmaz ve bir adet sonrası yine hayırlı bir evlat nasip eder rabbim🩷🩷🩷