Elifko  adetime 5 gün var daha kızlar
gayeinal98 sumeyra00 benimde adetime 9 gün var canım ama kaşık ve göğüs hassasiyetim var acaba yapsam çıkar mı
Elru Elifko var canim bendede boyleydi adetime 3 gun kala kopkoyu cikti kan verdim beta 300 cikti simdi 8 haftalik hamileyim
Gkce18 gayeinal98 canım yapma çıkmaz onların yumurtlaması erken oldu muhtemelen ovülasyon üstünden en az 14 gün geçmesi lazım 💗
sumeyra00 gayeinal98 benim çıktı canım adetime 9 gün varken yaptım silik çizgi çıktı 2 gün sonra kan verdim ve beta 144 ile öğrendim . Sizde bir kan verin isterseniz . Benim silik çizgi yapar yapmaz çıktı ama beklemeden
gayeinal98 Gkce18 doğru gerçi ne bileyim gonal f iğne kullandım bu ay çok heyecanlıyım ondan bi an önce öğrenmek istiyorum
Gkce18 gayeinal98 beybi bende beklemedeyim ovülasyon üstünden 5 gün gecti benımde günler geçmiyor seni cok iyi anlıyorum 💗
gayeinal98 Gkce18 Allahım hayırlısı versin ben bi düşük bi kürtajdan sonra bu ay çok umutluyum inşallah 🩷
Gkce18 gayeinal98 Ne yazıkki bende 7 au önce kürtaj yaşadım kalbi durdu bebeğimin oyüzden bende çok stres yapıyorum aylardır tekrar olmadığı için bu ay ovülasyon testi kullandık umarım sende bende güzel sonuçlar alırız💗