myavocado umuut bu kadar erken belirti yaşamanız pek mümkün değil, bakalım adet gününüzü bekleyin siz
Xiremmx @umuut benimde hafif solda oluyor yarın kan tahlili yaptıracağım gecikmen olduysa sende ver canım :)
Xiremmx @umuut beklemek çok zor gerçekten fazlasıyla sabır istiyor benim bat 15 çok zor geldi o gün 😏