amphitrittee Merhaba gebe olduğumu öğrendim daha çok yeni keseyi göremedim tabi. Pembe ve kahverengi kanama oldu sonra durdu dün hiç olmadı bugün biraz yürüdüm yine başladı. Biraz da sancım var yerleşme kanaması mı?
myavocado amphitrittee inşallah olumsuz bir durum yoktur ama hamilelikte hiçbir kanama - lekelenme yerleşmedir şudur budur diye ihmale gelmez, lütfen doktora gidin hızlıca 🙏
dilaraulusoy amphitrittee 12. Haftaya kadar bazi gebelerde kanama olabileceğini söylediler bana. Benim 10. Haftaya kadar baya adet kanaması gibi kanamam oldu. İlk göbeğimde sonraki dönemlerde de oluyordu bunda şuanlık kesildi. Yani keseyi bi görün sonrası doktorunuz söyler zaten
Kub-ra61 amphitrittee geçen ay bende adetime 4 gün kala pembe renkli sıvı geldi sonra kahverenGiye döndü adet günüm gelince adet oldum sabahtan sizin adetiniz nezmndi
An53 Yerleşme kanaması bebek yerleşirken olur sizinki zaten çoktan yerleşmiş. Bu dönemde kanamalar hafife alınamaz düşük yapıyor olabilirsiniz acilen hastaneye gidin acilen
Mervealya1992 An53 bebek nasıl yerleşiuor bebek yerlesmesı demek ılk kese gorunur sonra bebek içine girer 7 haftaya kdr oluyor daha 4 haftalıkta bebek hıcbısy olmaz
An53 Mervealya1992 Saçma saçma konuşmayın ne demek kese görünür sonra bebek içine girer otobüsle mi geliyo bebek içine. Yerleşme kanaması demek embriyonun rahim duvarına yerleşmesi demek. Gebelik pozitifse kese varsa bebek yerleşmiş demektir. 4. Haftada ki hiçbir kanama hafife alınmaz. Şu an doktora gitse belki progesteron vuracak ve bebek düşmeyecek. İnsanları yanlış yönlendirmeyin
Mervealya1992 An53 iyimisin sen yaa ?? Bebek coktan yerleşmiş dıyorsun ozaman neden 5 haftada lekelenme yada oembe akıntıda doktor yerleşme kanaması diyor ?? Ben daha yenı yaşadım 5 haftada kırmızı olmadıqı surece sıkıntı yok dedi doktor ve suan kese var bebek daha ıcınde değil …
Cagla-2434 Hamilelikte hiçbir kanama normal değildir ki araya 1 gün bile girse devam eden bir kanama hiç normal değildir lütfen acil e yada kendi doktorunuza gidip durumu anlatın . Düşük yapma ihtimaliniz olabilir . Önlem alinabilecekken beklemeyin .
An53 Mervealya1992 Çok enteresan ben 4. Haftada kanama yaşadım ama doktorum bebek yerleşmesi demedi de hemen bana iğne yazdı aylarca iğne oldum benimkinde de bebek daha içine girmemişti de bi yerlerdeydi. Allahım siz kanama yaşayın doktora gitmeyin tamam da insanların hayatlarıyla oynamayın tekrar söylüyorum hiçbir kanama normal değildir size yerleşme kanaması diyen bi doktor varsa hemen doktorunuzu değiştirin !!!
Mervealya1992 An53 iyide ben kadına hıc doktora gitme demedımkı 😂 uktrasonda kanama gözukmez ise yerleşme kanaması oluyor zorla doktor düşükmü yapıyorsun desın😂 senın düşük riskın vardır ultrasonda gozukuyordur