Merhabalar 20 haftalık hamileyim ultrasonda doktor bebeğin kalbinde arsa var dedi yani normal insanın kalbinde 3 damar olmalıymış amma benim bebeğimin kalbinde 4 damar varmış çok korkuyorum arsali olubta normal yaşam sürdüren bebekler varmı gebelikte arsa sorunuyla karşilaşan anneler varmı lütfen bana yardımcı olunuz