hepoyleolurzaten_ bilgeeS mesela nerede hiss ediyorsun canım?ben iki ayağımın arasında hiss ediyorum🥲ya solda ya sağda.Benimki baş aşağı onun için öyle
kusay1811 bilgeeS normal canım benim oğlum hep aşağıya baksı yapıyordu her an çıkacak gibi çatı ağrısı oluyordu hep
Eda1254 bilgeeS benim kızımda öyle aşağı baskı uyguluyo ters olduğu için ayakları hep kasıklarımda aşağıda
Zeynepci012 Bende hissediyorum aşağıda 2 gün öncesine kadar yukardaydı elimle bulabiliyordum şimdi aşağıda anlamıyorum